26 Haziran 2009 Cuma

mana // camus

baştan söylemeliyim ki "a"ların şapkalarını çaldım.tdk kurallarıyla alakası yok.küçükken kafama hiç bir şapkanın olmamasından bu kıskançlığım.

geride bırakma hissi. şimdi gördüğün, bir daha ne zaman göreceğini bilemeyeceğin, asla bilmediğin pek çok şeye onların yanındayken özlem duymak.içimde dönüp dolaşan simsiyah şeyin uyuması, uyandığında beni simsiyah bulutların içine atıp bırakması. ah bir de şu abartmalar... manasızca görülen, duyulan her şeyi, her kelimeyi, her durumu bolca lafla abartmak. manasız. camus seni sadece bu sebepten sevdim. kabahtli olsak da olmasak da ne fark eder. her insan biraz kabahatlidir nasılsa. ama bunun bir manası yok dediğin için sevdim. bir de seni sevenleri sevdim.öylece sana olan hayranlıklarını anlatmalarını falan işte.onları sevdim.ama inan bana sadece o kadar. seni yarım bıraktığım için üzgünüm, yabancıya selamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder